Anunț licitație publică teren punct ,,La gară”
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Săbăoani, str. Orizontului, nr. 56, cod poștal: 617400, jud. Neamț, cod fiscal: 2613800, telefon: 0233735009, fax: 0233735183, email: [email protected], email persoană contact: [email protected].
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: teren în suprafață de 933 mp, situat în intravilanul comunei Săbăoani, fără număr cadastral, cu număr topografic: tarla 24, parcela 203, punct ,,La gară”, aparținând domeniului privat al comunei Săbăoani conform O.U.G. nr. 57/03.07.2019 privind Codul Administrativ și a Hotărârii de Consiliu Local nr. 53/08.06.2023.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul instituției, Compartimentul Agricol.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: se poate obține de la Compartimentul Agricol.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se ridică de la sediul instituției, preț 100 lei/exemplar, ce se achită la casieria Comunei Săbăoani.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificarilor: 15/08/2023, ora 11:00.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 22/08/2023, ora 13:00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Săbăoani, str. Orizontului, nr. 56, jud. Neamț, Registratură.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: într-un singur exemplar, într-un plic sigilat.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 22/08/2023, ora 14:00.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios administrativ a Tribunalului Neamț, localitatea Piatra Neamț, jud. Neamț, str. Bulevardul Decebal, nr. 5, telefon: 0233210247,fax 0233216591, email: [email protected].
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării : 19/07/2023.