Skip to content Skip to left sidebar Skip to right sidebar Skip to footer

Interes public

Anunț privind modificarea programului de colectare a deșeurilor menajere în perioada sărbătorilor.

Compania de salubrizare ROSSAL vă informează că, având în vedere zilele libere din perioada sărbătorilor (24 și 25 decembrie 2024, respectiv 1 și 2 ianuarie 2025), programul de colectare a deșeurilor va fi modificat astfel:

Deșeurile reziduale care ar fi trebuit colectate joi, 26 decembrie, vor fi ridicate în ziua de sâmbătă, 28 decembrie.

Deșeurile reziduale care ar fi trebuit colectate joi, 2 ianuarie, vor fi ridicate în ziua de sâmbătă, 4 ianuarie.

Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim sărbători fericite!

Anunț licitație publică: teren situat în intravilanul comunei Săbăoani, localitatea Săbăoani, str. Luceafărului FN, județul Neamț, în suprafață de 498mp, aparținând domeniul privat al comunei Săbăoani, înscris în CF nr. 56886, număr cadastral 56886.

·  1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Săbăoani, str. Orizontului, nr. 56, cod poștal: 617400, jud. Neamț, cod fiscal: 2613800, telefon: 0233735009, fax: 0233735183, email: [email protected], email persoană contact: [email protected].

·  2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren situat în intravilanul comunei Săbăoani, localitatea Săbăoani, str. Luceafărului FN, județul Neamț, în suprafață de 498mp, aparținând domeniul privat al comunei Săbăoani, înscris în CF nr. 56886, număr cadastral 56886. Vânzarea se va face conform art. 363 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ și a Hotărârii Consiliului Local nr. 69/31.07.2024.

·  3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.

·  3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul instituției, Compartimentul Agricol.

·  3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: se poate obține de la Compartimentul Agricol.

·  3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se ridică de la sediul instituției, preț 50 lei/exemplar, ce se achită la casieria Comunei Săbăoani.

·  3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor:04/12/2024, ora11.00

·  4. Informații privind ofertele:

·  4.1 Data-limită de depunere a ofertelor:11/12/2024, ora 13.00.

·  4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Săbăoani, str. Orizontului, nr. 56, jud. Neamț, Registratură.

·  4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: într-un singur exemplar, într-un plic sigilat.

·  5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor:11/12/2024, ora 14.00, comuna Săbăoani, jud. Neamț, Compartimentul Agricol.

·  6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios administrativ a Tribunalului Neamț, localitatea Piatra Neamț, jud. Neamț, str. Bulevardul Decebal, nr. 5, telefon: 0233210247,fax 0233216591, email: [email protected].

·  7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, în vederea publicarii: 01/11/2024.

·  1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Săbăoani, str. Orizontului, nr. 56, cod poștal: 617400, jud. Neamț, cod fiscal: 2613800, telefon: 0233735009, fax: 0233735183, email: [email protected], email persoană contact: [email protected].

·  2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren situat în intravilanul comunei Săbăoani, localitatea Săbăoani, str. Luceafărului FN, județul Neamț, în suprafață de 100mp, aparținând domeniul privat al comunei Săbăoani, înscris în CF nr. 56885, număr cadastral 56885. Vânzarea se va face conform art. 363 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ și a Hotărârii Consiliului Local nr. 70/31.07.2024.

·  3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.

·  3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul instituției, Compartimentul Agricol.

·  3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: se poate obține de la Compartimentul Agricol.

·  3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se ridică de la sediul instituției, preț 50 lei/exemplar, ce se achită la casieria Comunei Săbăoani.

·  3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 04/12/2024ora 11.00

·  4. Informații privind ofertele:

·  4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 11/12/2024, ora 13.00.

·  4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Săbăoani, str. Orizontului, nr. 56, jud. Neamț, Registratură.

·  4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: într-un singur exemplar, într-un plic sigilat.

·  5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor:11/12/2024, ora 14.00, comuna Săbăoani, jud. Neamț, Compartimentul Agricol.

·  6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios administrativ a Tribunalului Neamț, localitatea Piatra Neamț, jud. Neamț, str. Bulevardul Decebal, nr. 5, telefon: 0233210247,fax 0233216591, email: [email protected].

·  7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, în vederea publicarii:01/11/2024 

RepowerEU – Documente necesare pentru dosar ETAPA 1 componenta A PERSOANE VULNERABILE (sisteme fotovoltaice complete) și componenta B POPULATIA GENERALA (baterii)

Vă informăm că, în data de 24.10.2024, va începe perioada de depunere a dosarelor pentru panouri fotovoltaice sau baterii în cadrul programului european REPOWEREU Etapa 1 – Componenta A și B.
Cetățenii interesați vor trebui să contacteze instalatorii validați în program, să semneze un contract comercial și să transmită următoarele documente înainte de inceperea perioadei de depunere a dosarelor:

  1. Document de identitate
    Pentru dovedirea identității beneficiarului final, se va include în dosarul de finanțare un document de identitate valabil.


    Criteriu eligibilitate verificat
    * Beneficiarul final este persoană fizică cu domiciliul în România, iar adresa de domiciliu
    precizată în Cartea de identitate corespunde cu adresa clădirii rezidențiale obiect al
    proiectului;
    *Doar pentru Etapa I, Componenta A: Beneficiarul final se regăsește pe Lista persoanelor
    vulnerabile, preluată de către MIPE, în baza datelor colectate și existente la nivel național
    de către Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Dezavantajate (POAD)
    *Doar pentru Etapa I, Componenta A: Locul de implementare a proiectului este situat în raza
    administrativă a județului în care GUEE a realizat verificarea prealabilă
  2. Documente privind dreptul proprietate
    Pentru dovedirea dreptului de proprietate privată asupra imobilului (teren și / sau clădire) pe care
    se realizează investiția este prezentat:

    A)Pentru Etapa I, Componenta A (consumatori vulnerabili de energie) – extras de carte funciară
    emis de autoritățile competente pe numele beneficiarului final (consumator vulnerabil de energie),
    cu maxim 60 de zile calendaristice înainte de data depunerii dosarului Beneficiarului final la GUEE,
    sau
    Orice alt document eliberat de către autoritatea publică locală (APL) din care să reiasă dreptul de
    proprietate și cota de proprietate aferentă, emis cu maxim 60 de zile calendaristice înainte de data
    depunerii dosarului Beneficiarului final la GUEE.

    B) Pentru Etapa I, Componenta B si Etapa II – extras de carte funciară emis de autoritățile competente
    pe numele beneficiarului final, cu maxim 60 de zile calendaristice înainte de data depunerii dosarului
    Beneficiarului final la operatorul economic.

    Criteriu eligibilitate verificat
    Beneficiarul final deține dreptul de proprietate privată asupra imobilului (teren și / sau clădire), la
    momentul depunerii cererii de finanțare.
    În plus, imobilul (clădire și teren) este liber de orice sarcini sau interdicţii ce afectează implementarea proiectului.
    Imobilul nu face obiectul unor litigii având ca obiect dreptul invocat de către solicitant pentru
    realizarea proiectului, aflate în curs de soluţionare la instanţele judecătoreşti, vreunei revendicări
    potrivit unei legi speciale sau dreptului comun sau al unei proceduri de expropriere pentru cauză
    de utilitate publică;
    În cazul în care imobilul (teren și/sau clădire) este deținut în coproprietate de mai multe persoane,
    sunt îndeplinite condițiile:
    Beneficiarul final, consumator vulnerabil de energie / persoana fizică, minim 50% din suprafața utilă
    a clădirii și, de asemenea, minim 50% din suprafața terenului.
    Beneficiarul final și ceilalți proprietari își dau acordul cu privire la implementarea proiectului (conform contractului comercial dintre Solicitant și consumator vulnerabil de energie)
    Doar pentru Etapa I, Componenta A: Locul de implementare a proiectului este situat în raza
    administrativă a județului în care GUEE a realizat verificarea prealabilă

    Atenție!
    În cazul în care sistemele de panouri fotovoltaice sunt amplasate pe teren, beneficiarul final trebuie
    să demonstreze proprietatea pentru întregul imobil (clădire rezidențială unifamilială și teren
    aferent).

    Atentie!

    În cazul contractelor comerciale încheiate cu beneficiari finali al căror obiect îl reprezintă
    amplasarea de sisteme fotovoltaice pe teren sau clădire rezidențiale unifamilială asupra cărora
    au fost instituite ipoteci, beneficiarul final va pune la dispoziția solicitantului documentele
    justificative (contract de ipotecă imobiliară și ultima dovadă a obligațiilor de plată, cu condiția
    să nu fie emisă cu mai mult de 60 zile calendaristice înainte de data semnării contractului
    comercial) necesare demonstrării îndeplinirii condiției referitoare la menținerea proprietății.
    Neîndeplinirea condiției de mai sus, atrage neeligibilitatea clădirii rezidențiale unifamiliale și
    imposibilitatea accesării schemei de vouchere.
  3. Certificatul de performanţă energetică inițial (la nivel de clădire rezidențială unifamilială)
    Este elaborat conform legislației în vigoare, însă nu mai vechi de 01.02.2021
  4. Document emis de către Direcția Județeană pentru Cultură din județul unde este
    amplasată clădirea din care să reiasă următoarele:
    locuinta nu este monument istoric si nu se afla intro zona de protectie a monumentelor istorice.
    În județul neamț cererea se trimite la adresa: [email protected]

  5. Contractul comercial între consumatorul vulnerabil de energie / consumator, în calitate
    de beneficiar final și solicitant

Mai multe informații sunt disponibile la adresa: Eveniment de informare: Investiții verzi pentru locuințe: Panouri fotovoltaice, stocare a energiei și reabilitare termică PNRR – Componenta 16 – Oportunități de finanțare UE

Sari la conținut