Anunt privind suspendarea plătilor electronice( ghișeul.ro, yourpay)
Anunt privind suspendarea plătilor electronice( ghișeul.ro, yourpay)
Anunt privind suspendarea plătilor electronice( ghișeul.ro, yourpay)
Compania de salubrizare ROSSAL vă informează că, având în vedere zilele libere din perioada sărbătorilor (24 și 25 decembrie 2024, respectiv 1 și 2 ianuarie 2025), programul de colectare a deșeurilor va fi modificat astfel:
Deșeurile reziduale care ar fi trebuit colectate joi, 26 decembrie, vor fi ridicate în ziua de sâmbătă, 28 decembrie.
Deșeurile reziduale care ar fi trebuit colectate joi, 2 ianuarie, vor fi ridicate în ziua de sâmbătă, 4 ianuarie.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim sărbători fericite!
· 1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Săbăoani, str. Orizontului, nr. 56, cod poștal: 617400, jud. Neamț, cod fiscal: 2613800, telefon: 0233735009, fax: 0233735183, email: [email protected], email persoană contact: [email protected].
· 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren situat în intravilanul comunei Săbăoani, localitatea Săbăoani, str. Luceafărului FN, județul Neamț, în suprafață de 498mp, aparținând domeniul privat al comunei Săbăoani, înscris în CF nr. 56886, număr cadastral 56886. Vânzarea se va face conform art. 363 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ și a Hotărârii Consiliului Local nr. 69/31.07.2024.
· 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
· 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul instituției, Compartimentul Agricol.
· 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: se poate obține de la Compartimentul Agricol.
· 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se ridică de la sediul instituției, preț 50 lei/exemplar, ce se achită la casieria Comunei Săbăoani.
· 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor:04/12/2024, ora11.00
· 4. Informații privind ofertele:
· 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor:11/12/2024, ora 13.00.
· 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Săbăoani, str. Orizontului, nr. 56, jud. Neamț, Registratură.
· 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: într-un singur exemplar, într-un plic sigilat.
· 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor:11/12/2024, ora 14.00, comuna Săbăoani, jud. Neamț, Compartimentul Agricol.
· 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios administrativ a Tribunalului Neamț, localitatea Piatra Neamț, jud. Neamț, str. Bulevardul Decebal, nr. 5, telefon: 0233210247,fax 0233216591, email: [email protected].
· 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, în vederea publicarii: 01/11/2024.
· 1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Săbăoani, str. Orizontului, nr. 56, cod poștal: 617400, jud. Neamț, cod fiscal: 2613800, telefon: 0233735009, fax: 0233735183, email: [email protected], email persoană contact: [email protected].
· 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut: teren situat în intravilanul comunei Săbăoani, localitatea Săbăoani, str. Luceafărului FN, județul Neamț, în suprafață de 100mp, aparținând domeniul privat al comunei Săbăoani, înscris în CF nr. 56885, număr cadastral 56885. Vânzarea se va face conform art. 363 din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ și a Hotărârii Consiliului Local nr. 70/31.07.2024.
· 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
· 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, de la sediul instituției, Compartimentul Agricol.
· 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: se poate obține de la Compartimentul Agricol.
· 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: se ridică de la sediul instituției, preț 50 lei/exemplar, ce se achită la casieria Comunei Săbăoani.
· 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 04/12/2024ora 11.00
· 4. Informații privind ofertele:
· 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 11/12/2024, ora 13.00.
· 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Săbăoani, str. Orizontului, nr. 56, jud. Neamț, Registratură.
· 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: într-un singur exemplar, într-un plic sigilat.
· 5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor:11/12/2024, ora 14.00, comuna Săbăoani, jud. Neamț, Compartimentul Agricol.
· 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios administrativ a Tribunalului Neamț, localitatea Piatra Neamț, jud. Neamț, str. Bulevardul Decebal, nr. 5, telefon: 0233210247,fax 0233216591, email: [email protected].
· 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, în vederea publicarii:01/11/2024
Vă informăm că, în data de 24.10.2024, va începe perioada de depunere a dosarelor pentru panouri fotovoltaice sau baterii în cadrul programului european REPOWEREU Etapa 1 – Componenta A și B.
Cetățenii interesați vor trebui să contacteze instalatorii validați în program, să semneze un contract comercial și să transmită următoarele documente înainte de inceperea perioadei de depunere a dosarelor:
Mai multe informații sunt disponibile la adresa: Eveniment de informare: Investiții verzi pentru locuințe: Panouri fotovoltaice, stocare a energiei și reabilitare termică PNRR – Componenta 16 – Oportunități de finanțare UE