Interes public
Anunt pentru beneficiarii a Decretului-Lege nr.118/1990
În conformitate cu prevederile Legii nr.227/2015 privind codul fiscal, art. 456 alin.1 lit.s, art. 464, alin 1 lit s și art. 469 alin.1 lit c, pot beneficia de scutire de la plata impozitului pe clădiri și teren aferent locuinței de domiciliu precum și de la plata impozitului aferent unui singur mijloc de transport.
În acest scop, persoanele beneficiare a Decretului-Lege nr.118/1990, art. 1 și art.5, sunt rugate să se prezinte la sediul primăriei cu Decizia de acordare a unor drepturi și CI/Bi, în vederea acordării scutirilor sus menționate.
‼️ÎNTRERUPERE PROGRAMATĂ ALIMENTARECU ENERGIE ELECTRICĂ⚡
În data de MARȚI 23.01.2024 între orele 9:00 -17:00 în scopul executării unor lucrări în instalațiile electrice, va fi intreruptă
alimentarea cu energie electrică în Satul Sabaoani ,zona PT 1 + PT 2 + PT 6 + PT 10 + PT 12 +PT 15 + PT 16 + PT 17 + PT 18 + PT 20 + PT 22 .
Reducere de 10% la Plata Taxelor și Impozitelor Locale până pe 31 Martie 2024
Vă inform că până la data de 31 martie 2024, puteți plăti taxele și impozitele locale cu o reducere de 10%. Modalitățile de plată sunt următoarele:
La casieria Primăriei Săbăoani, atât în numerar, cât și cu cardul.
Online, prin platforma YourPay.RO! Accesați www.yourpay.ro (cu carduri emise de bănci din România și din străinătate).
Utilizând platforma Ghiseul.ro (valabil doar pentru cardurile emise de bănci din România).
Anunț privind solicitarea de forță de muncă, de cătr agenții economici din comuna Săbăoani, pentru activități sesoniere în conformitate cu prevederile Legii nr. 196/2013 privind venitul minim de incluziune cu modificările și completările ulterioare.
Anunț privind solicitarea de forță de muncă, de către agenții economici din comuna Săbăoani, pentru activități sezoniere În conformitate cu prevederile Legii nr. 196 /2016 privind venitul minim de incluziune cu modificările si completările ulterioare.
Primaria comunei Săbăoani anunță persoanele juridice, persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale sau întreprinderile familiale care au nevoie de forță de muncă și funcționează pe raza unității administrativ-teritoriale că pot solicita forţă de muncă pentru desfăşurarea activităţilor sezoniere.
În scopul valorificării forţei de muncă locale, primarii au obligaţia să întocmească planul de activităţi sezoniere pe baza solicitărilor primite de la persoane juridice, persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale sau întreprinderi familiale care au nevoie de forţă de muncă şi funcţionează pe raza unităţii administrativ teritoriale, denumite în continuare beneficiari de lucrări.
Planul de activităţi se aprobă prin dispoziția primarului și se afişează la sediul primăriei şi cuprinde activităţile sezoniere, beneficiarii de lucrări, precum şi repartizarea persoanelor apte de muncă din familiile beneficiare de ajutor de incluziune pentru desfăşurarea activităţilor sezoniere.
Repartizarea persoanelor apte de muncă pentru efectuarea activităţilor sezoniere se realizează de către primar, în funcţie de solicitările beneficiarilor de lucrări.
Remunerarea activităţii sezoniere, norma de lucru, precum şi alte obligaţii şi îndatoriri se stabilesc prin negociere directă între beneficiarul de lucrări şi persoana care prestează activitatea, în condiţiile Legii nr. 52/2011, Republicată, privind exercitarea unor activităţi cu caracter ocazional desfăşurate de zilieri.
Lunar, pe data de 1 a fiecărei luni, pentru luna anterioară, beneficiarii lucrărilor au obligaţia de a transmite primarului, în scris, situaţia cu persoanele apte de muncă din familiile beneficiare de venit minim de incluziune care au efectuat activităţile sezoniere, precum şi numărul de ore efectuate. Pe baza acestei situații primarul stabilește menținerea acordării ajutorului de incluziune sau încetarea acestuia.
Pentru întocmirea Planului de activităţi sezoniere pentru anul 2024, solicitările privind activitățile sezoniere ce se vor efectua de către persoanele apte de muncă din familiile beneficiare de ajutor de incluziune se pot depune la sediul Primăriei Comunei Săbăoani, Compartimentul de asistentă socială, până pe data de 31.01.2023.
INFORMAȚII SUPLIMENTARE se pot obține la numărul de telefon: 0735153491
INFORMAȚII SUPLIMENTARE se pot obține la numărul de telefon: 0735153491